Spor & Televizyon Birlikteliği Piksel Piksel Ölüyor mu?

Sporun en büyük pazarlayıcısı konumunda olan Televizyon, yayın teknolojilerindeki akıl almaz ilerleyişler nedeniyle sporseverleri evlerine mahkum edecek gibi görünüyor.

Spor Yayıncılığında Yeni Akım: Sosyal Medya Gazeteciliği!

Eskiden spor haberlerini takip etmenin bir serüveni vardı. Yeni transfer dedikoduları, sakatlanan sporcuların durumu, takımların maç öncesi hazırlıkları ya da köşe yazarlarının yorumları… Bunların hepsine ulaşmak için saman kağıtlara basılı gazeteleri satın almak gerekirdi.

Futbol’da Bir Halkla İlişkiler Faaliyeti Olarak Sosyal Medya Kullanımı

Teknolojinin neredeyse tüm zamanımıza hükmettiği günümüzde, mazisi 10 yıl öncesine dayanan sosyal ağlar modern futbolun vazgeçilmez bir pazarlama enstrümanı olma yolunda kararlı adımlarla ilerliyor.

Katılım ve Gençlik Çalışması

Gençlerin birer yurttaş olarak haklarını bilmeleri, karar alma süreçlerine dâhil edilmeleri ve politika gelişimine katkı sağlamaları günümüz gençlik çalışmalarının yoğunlaştığı temel konular.