Bu isme alışmak çok zor olacak!

Sponsorluk müessesesinin adını daha sık duyar olduğumuz Türkiye Basketbol Liginde bu kervana son katılan ekip Tahincioğlu Holding oldu.

Hem de Basketbol Süper Ligi isim sponsorluğunu alarak. Pek çoklarımızın belki de ilk kez duyduğu bu marka 1 yıl opsiyonlu olmak üzere toplam 3 yıl süre ile kulaklarımıza aşina olmaya çalışacak. 

Söz konusu sponsorluk anlaşması, lansmanın hemen peşinden sosyal medya kullanıcılarından da nasibi aldı. Mizahseverlerin diline düşen Tahincioğlu'nun işi hiç de kolay değil. Zira Tahincioğlu, tahmin edilenin aksine gayrimenkul sektöründe varlık gösteriyor. Bir markanın oluşmasında ve algılanmasındaki belki de en önemli unsur olan marka etiketi, eğer dile kolay değilse ve sektörü çağrıştırmıyorsa doğru imaj oluşturmak ve bilinirliği artırmak da bir o kadar zora giriyor. Bakalım Tahincioğlu-Basketbol birlikteliği bu algıyı ne kadar kırabilecek.

Gelelim bizi daha çok ilgilendiren meseleye. Basketbolseverler, hem spor salonlarında hem de medya araçlarında sıkça karşılaşacağı Tahincioğu markası ile nasıl bir münasebet yaşayacak? Euorolig şampiyonu çıkartan bir lige sponsor olmak stratejik hamleleri de zorunlu kılıyor. Bu anlamda TBF-Tahincioğlu anlaşmasının hemen ardından ilk kurumsal görseller de sosyal medyada paylaşıldı. Tahincioğlu, Basketbol ile bağlantısını "Efsane birlikte yükseliyor" sloganıyla özellikle yüksek rezidans ve dev yapıları aracılığıyla kurma gayretinde görünüyor. Tahincioğlu bu iletişim yatırımının karşılığını alabilmek için doğru bir imaj yönetimi planlaması yapmalı ve marka aktivasyonu için standartların üstünde bir çaba sarf etmeli. Eğer doğru hamleler yapılabilirse ülkemizde Futbol ile popülarite rekabetine giren Basketbol, Tahincioğlu'nu yapı sektörünün bir numaralı markası yapabilir.




Sponsorluk yatırımının ilk görseli.



Sosyal Medyada Tahincioğlu Mizahı













Hiç yorum yok :

Yorum Gönder